AAAH!!!!!

Idag så har jag typ... hm.. varit i skolan.. Idrott: fotboll! skojskoj! haha :):)
sedan så hade vi SO, började på något nytt. Buddhismen.. haha .. vi fick välja mellan Prov eller Arbete.. jag röstade för arbete.. har så sjukt många prov just nu.. och framåt.. och med arbete lär man sig mer än att bara sitta och försöka svara på frågor i en text man inte ens läser igenom.. sedan plugga på det.. omöjligt. Så arbete gäller för min del iallafall...  man fick själva välja tillsist eftersom alla blide sura =) haha.


Fy farao vad jag hatar endel killar! Smällde en på käften idag... inte ska man jävlas med mig. Nej men.. så dålig raggning! Jag hatar ju han sedan innan.. Inte fasen ska man ta en i handen.. sådära fingrarna mellan varandra! Inte fan om man är sju år äldre och kommer ifrån irak! Fyfan! Känner inte ens människan! Nu är jag förbannad! Redigt förbannad! aaaaaah!!!

Imrogon så skola alltså.. sedan är det konfa-läsning(fadder ju..)
sedan vet jag inte...
hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback