Ahhhhh!

Imorgon så ska jag leka med nelly, hon följer med efter skolan.
Sedan på kvällen så ska vi till pingst, o en osby.. tror jag. haha. 

Sen på lördag så ska vi(några st) till Ung Kraft (www.ungkraft.com)
vaddå snacka bré skånska?;P haha.. skoj om man gör det och ingen  
Ronja och Nelly, ska vi ragga på alla snygga killar? Eller vad säger ni?;P haha...
det blir säkert skoj!

Nya byxor, mörkblåa stuprör =) I Like I Like väldigt mkt ^^

Imorgon så är dte nationellt prov, i matte, C-delen.. 100min. JAG HATAR DET! usch usch !

Mamma köpte en fågel idag O_o Hur fick hon den sjuka galna idén? Jag vill fasen inte ha djur här! Kan hon inte lyssna på oss lide? Och hon vill att den ska hete Elsa! Det är ännu värre!!!!!!!!!! Alltså till en dum fågel!


hejhej...

image57 Jag vill med vara söt.. !!

Kommentarer
Postat av: johana

du va jätte söt ju


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback