Bussresan hem :)

Idag när jag gick till kyrkan så kom ja och tänka på engång när jag satt på bussen hem ifrån Kristianstad.
Då så va det två stycken lide äldre killar som satt snett bakom mig.
Jag lyssnade lide på deras konstiga diskution. Alltså om: Skor (!)
Deras resonemang var att skorna visar vad man är för sorst människa.
Det roligaste är att de har rätt, t.ex kommer det en med lide större, alltså stora svarta skor, då kan man ju tyda att den kanske är lide mer punk/gothare(kan ju även ses på kläderna).
Men är det en svartklädd med gymnastikskor då? Vad kan man ta den stilen som? :P Det är lide roligt.
Man kan ju oftast se på en persons skor vad för stil den har. Och det tycker jag är rätt skoj =P=P

Detta va bara något som dök upp i mitt huvud innan imorse, och detta inträffade typ i september -06 =P haha.

                                                   image16


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback