Dålig dag...

Jag trodde att jag visste bättre, så sjukt senil i hela huvet! Varför gör jag så egentligen?
För f*n.. jag är rejält trött på det hära. Jag pallar inte mera. Snälla.
Den dära pausen kommer nu.. jag vill bort ifrån det mesta.  Jag vill bara springa ut och skrika allt vad jag pallar.
Eller bara krypa in nånstans i ett litet hål där det är mörkt, och bara gråta ut.



----------------------------------------------------------------------------------------
Denna veckan så kommer det att komma brev hem... om man kommit in preliminärt på den linje/gymnasie man valt.... aaaaahhh.. bara jag kommit in.. får la hoppas.

Solen bränns.. liadant marken.. gatan.. aah... solexem .. kliar.. dåligt..


Imorse så blev allt så mycket värre. Jag orkar inte med det här längre. Jag har inte sett en enda bra sak i livet på ett halvår nu.. Sen hade vi idrott på morgonen; intervall-träning utomhus. Då sköt jag undan alla dumma tankar; de ska inte få störa mig när jag tränar!! .. men sen på SO:n.. jag va nära på att börja gråta, många frågade om jag skulle eller om jag hade gråtit.. jag fattar inte vad det är med mig.
Jag är väl bara ännu en hopplös tonåring som kastar bort sitt liv åt ingenting.
men mår man inte bra psykiskt så.. jag försöker verkligen vara glad, posetiv och lide trevlig.. men de går verkligen inte..


Okej, jag läste nyss Rebeckas blogg :) heheh och där va det om vad hon ska göra i sommar och till hösten. Waaah jag skulle aldrig läst ;P hehe. nu har jag med börjat tänka i lide banor(hahahah ;P)
T.ex slutar ju nian.. mina klasskompisar.. jag kommer sakna de.. sen.. vad vill jag gå för gymnasie och för linje? Jag vet verkligen inte ännu.. och då är det kris.. somsagt får vi ju det förhoppningsvis hemskickat denna vecka... aaahhh O_o Sen visst kan de ju bli skönt att skiljas ifrån de jag går i klass med nu.. hehe.. men vissa har jag ju snart gått med i tio år.. lide tragiskt.. ujuj... får se hur det blir. Och får la hoppas att Rebecka(;P) finner vad hon vill göra =) hehe


image43 Jag skjuter med luftgevär...

image44Inte varje år man kan sola o gå lätt klädd i mitten av april :D Skadat foten; just därför jag sitter där.. haha

image45 haha jag kände mig lide vilsen inne på hövdingen/ica.. :) haha med patty o camilla ;P haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback