Det var ..

Det är hemskt vad man kan ta fel om vissa personer. Jag vet inte vad jag ska tro längre..
Som om jag inte redan mår skit, så kommer det fler och påverkar det ännu mer.. tack borde jag säga?! eller inte..
Jag pallar inte trycket.. jag har för mycket, alldeles för mycket inom skolan, jag tvekar alldeles för mycket på att mina vänner verkligen gillar mig, jag vet att det beror på mig och jag borde ändra mig isådanafall.
Allt är så stressigt, so-arbete, matte-uppgifter inför nationella proven som kommer nu efter påsklovet. Jag hatar det! Så förvirrande ..!







Nu mera är min blogg rosa och fjollig=) mohahaha inte min stil alls^^ Just därför jag har den \m/ haha :)

Idag så MÅSTE jag sätta mig ned på SO-arbetet! Jag måste verkligen! Oavsett om jag inte pallar.. ahwe.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Kommer ihåg den känskan från när jag gick i nian. Den har inte riktigt försvunnot än =/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback