:)

Igår: Va först i skolan... hm... va så tråkigt, trodde ett tag att jag skulle börja gråta.. haha. så tråkigt va det!
Sedan så va det konfirmanderna(fadder ju....) .. vi visade bl.a alla mina bilder ifrån Tjurkö -06 för dem =) hahaha... :P:P sen fick vi faddrar se bilder som vi inte ens sett xD haha :P:P så fult xD

sedan så gick jag hem ... så ringde mamma och sade att Nelly hade kommit =) woho. Så kom Nelly och mötte mig. Sedan gjorde vi inte så mycket bytte om lide o så.. Sedan så stack vi till byn.. hehe. Nellys väska va stor och dum när man skulle åka på pakethållaren^^ mohahah.
Så köpte vi en varsin GIRLIE elelr vad den heter.. den rosa nya glassen som är formad som en stjärna..  och glitter ... ahwe ;P haha. men S J U K T rälig glass! Usch! Vidrig! hahah :P

Sedan så stack vi till pingst... och sedan så spelade vi innebandy =)=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback