Fredag den 13:de..

FÖRMIDDAGENS INLÄGG:

Ajaj.. Fredag den 13:de idag.. Oh oh.....
Kommer gå fel idag.. allt kommer säkert bli fel, katastrof. haha.,,
bara för att det ska va så ;P haha.. fast en fredag 13:de hade jag faktiskt väldigt mycket tur =)=) haha
Jag får informera sedan när dagen är slut.

Jag har precis kommit in, suttit ute i det UNDERBARA VACKRA vädret, SOL!!!!!!!!
Jag älskar det ^^.
Varit ute och skjutit med luftgeväret. Jag är ju grym! På varje mål tavla så är det bara skott på mitten! \m/ haha
Varför lade vi undan luftgeväret engång i tiden?!! Det är ju hur nice som helst! haha.

Ska snart ut och SOLA! Måste passa på nu,, medans det är varmt o skönt haha :)


Ikväll så tror jag att jag bara ska vara hemma.. Jag tror faktiskt inte jag orkar med att träffa så många människor just nu. Jag måste få ta en liden paus.. Förlåt.



KVÄLLENS INLÄGG:

Sitter nu här.... rysligt vad varm dag! Jag har bränt mig myyyyycket! haha.. helt röd.. haha jag som aldrig blir brun:\ haha... :)
Ikväll så ska jag ta o dra te ug.. palla sitta himma =) hehe.

Skjutit luftgevär te tusen idag. Jag är skicklig :) måste erkänna det själv^^, haha. Stolt =) haha.
Borde sattsa på skytte? :) det är roligt, jag är pricksäker, träffar mitten typ alltid.. okej hejhej skryt^^ mohaha..

legat ute på studsmattan idag och solat alltså.. sen fick jag höra att det va extra farligt att sola, nu när det precis blivit som varmast, så jag satte mig och skjöt istället =) hahaha..

Inget 'illa' har hänt.. änsålänge.. hahaha .. förutom att mitt hår är konstigt.. haha.. ;)


Imorse så va alla så sura, jag vet inte varför.. :\ Vaknade på fel sida allihopa? Men det blide bättre under tiden som gick. hehe. Umgåtts med min tvilling och min lillebror rätt mkt idag.. haha.. okej vi tre har varit ensama hemma haha:)

hejhej .. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback