Helloow! :P

Det känns som om det inte finns så mycket kvar att hämta. Allting är slut. Borta.
Jag träffar ständigt nya människor, och lär känna dem. Det är svårt att låta bli. Men det är ingen ursäkt för att andra ska bli sura. Nu snackar jag bara inte om en person, så alla vet..
Men även om man har fler en en bästa kompis så blir allting så sjukt mycket fel! Jag hatar det! Jag vill inte ha det sådära att en blir sur och sedan den andra.. Bara för att man råkar ha för mycket att göra. 
Man kan ju ha flera bästa kompisar, visst kan man! jag kan ju inte bara välja mellan alla. Finns så många som jag bryr mig om, som jag har stort förtroende till. Men en person, om den fortsätter sådära så kommer jag ju inte berätta mera för den.. förlåt.. men så är det... Jag vill vara din vän.. Men om du inte kan acceptera att jag har flera bästa kompisar så blir det fel.. :\




---------------------

Försöker hitta lide ny bra musik ... hm.. men vad är jag på jakt efter ?.... hm..

3 Doors Down är helt grymma^^ wohejs.


I can´t say I´m sorry - Erik Segerstedt - dagens låt. Lätt. :) så skön låt. haha :P


Det är så nice med påsklov, och trodde det va söndag idag xD haha... så mycket koll har jag på allt =P=P haha.
Änsålänge så har jag.... alltså igår då ja....  Igår:
jag ritade hela tiden... nästan.. satt inne alltså.. Svampbooooooob :) Så nöjd med den bilden :P haha. men ritade även lide annat med :P haha.
Jag vill verkligen gå estet(bild och formgivning) hoppas att jag kommer in på C4 =) haha.
Sen vid tjugo i sju kom nelly, vi gick till byn, gick till Mimi lånade deras telefon. Gick till pingst, där va Mogge..
åkte sedan hem till han efter ett tag... sen kom markus och rebecka .. kollade på en väligt dålig film (" Narc ") hahah :) såg inte hela, men värdelös är väl det rätta ordet för den?:P haha. Sen så stack vi till Hallen i osby alltså ju.. haha... så kom jag hem typ.. kvart i två.. kan ha varit.. eller lide innan :)

Så dära såg min dag ut igår..
Som sagt, sitter oftast inne och ritar=) haha. Det är min kärlek (>_<) haha.. att rita alltså =)

Idag vet jag inte redigt vad som händer... får la se......
Solen skiner, men det blåser sjukt mycket =P haha. så det är kallt (!) :P

hejhej.. Have a nice day you´re little punk!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback