Idag, ..

Idag så... är jag hemma ifrån skolan.. menmen..

Imorgon- skolan, sedan till pingst(?)
 

assso jag har ingen anning om vad jag ska göra påvalborg.. men mina funderingar är att sitta hemma.
Valborg är ännu bara en dag för att få alla att festa och dricka med kompisar. Jag tycker att valborg är meningslöst..


menmen..

finns inte så mcyket att skriva just nu... ikväll kanske.. hejhej...

image51 Svampbob äger totalt allting =)

image52 hittade även denna bilden.. den va bra tyckte jag=)

image53 Inga kommentarer ifrån min sida där. "En bild säger mer än tusen ord " - heter det väl? ... fundera och diskutera.. nej men.. alla har sina egna åsikter..

Kommentarer
Postat av: Linnea

Håller med om valborg. För ungdomar är det bara ytterligare en dag att vara ute och bli stupfulla. Det är så konstigt att det ska ha så stor betydelse. Valborg ÄR meningslöst!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback