Konfirmation =)

MORGONENS INLÄGG:

Idag så ska jag på konfirmation, mitt kusinbarn ted, som fyllde 15år förra veckan=) hehe så ska även vara 15-års fest ;P hehe. nice.
ska bli skoj att träffa alla släktingar, jajjamen :)


Har även namnsdag idag xD va bara tvungen att påpeka det. asg.. haha...


Nu är jag trött.. somnadee vid halv fyra och gick upp vid åtta ;P haha men va vaken sen sju.. haha.. somnar i kyrkan?:) hehe.


Just nu är alla så uppklädda =) haha. så nice! Varför inte alltid vara det? Hur nice som helst ju. haha. Jag är lide uppklädd; förändring är det ju trotsallt =) haha. men jag gillar det. Hade varit nice om man alltid vatt det. nu så ska jag inte börja yttra mina åsikter haha :)

Har inte ens fixat håret ännu O_o ojoj.. haha.. nej men det går snabbt får jag hoppas.. Vi åker vid tio :) hehe.. 14min kvar;P

Igår så fick jag min nya mobil. Samsung E370 =) en röd. I like I like!.. väldigt mycket!! :P:P haha. har bra låtar :):) men bara några få. Men får be några fixa det sen ;P hehe.

Men jag får ta och dra nu.. haha... hejhej


KVÄLLENS INLÄGG:

Jag är så trött!!! Sov typ fyra och en halv timme inatt...
Kom hem typ två inatt men så gjorde jag massor av andra saker.. så skulle jag upp klockan åtta med.. haha..

Konfirmationen idag alltså.. konstig kyrka det dära.. haha ... menmen..
det kunde nog ha varit roligare, va för trött för att göra ngt..
tillsist goick jag ut och spelade in ' Vinnö - dokumentär' haha.. när jag går runt och filmar och pratar lide =) och fjantar mig. haha. skoj.. eller inte..

Imorgon har jag inga störra planer över vad jag egentligen ska göra. Tror inte att jag ska till kyrkan iallafall.. kommer inte orka gå upp klockan nio..

Robbie Williams - Angels .. den är bra.. ! :)

Hänt lide andra saker idá med.. men orkar verkligen inte gå in på de nu... som sagt; svin trött!!

Fyy vad jag gillar min mobil, haha... va också tvungen att påpeka det.. ;P asg. haha.

hejhej... sovgott!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback