Laserdome

Idag så har jag varit i kristianstad; laserdome! :P haha
Jag va i rött lag; alltså med mig, patty, lisa, sabina och nån som hette olle.. :P haha
och det blåa laget va; Viktoria, Pernilla, Malin, Karin och nån som hette Emil. hehe.
Vårt lag(det röda) vann första spelet och tredje och det blåa laget vann andra gången. haha..
första gången kom jag femma, andra gången kom jag sexa och tredje gången kom jag TREA =) woho.
och vi va alltså tio personer. haha. Inte illa för att de va FÖRSTA gången jag gjorde det.. haha..

Jag va först jätte skeptisk att följa med.. men nu är jag bara glad att jag hängde med. verkligen skitskoj! haha.


Nu måste jag göra SO:n ..! Fyyyyyyyy .... så tråkigt! Jag hatar det.

Så vill jag bort härifrån. Långt ifrån min senila familj!! Jag blir galen! LÅNGT härifrån!


hejhej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback