Leka med Julia idag=)

Ibland så skulle jag bara vilja att det skulle vara så som det va i somras..
Allting va perfekt då. Absolut inget dåligt fanns. Ingenting...
Aaah...

Igår så lekte jag med Patty, sen åkte vi till Nelly, Kollade lide på hokey matchen mellan Modo och Linköping,, men modo vann med 4-1 BU!! ;P haha.
Vi åkte elscooter ;) hahah.. jag o Nelly gick det galant för.. haha.. ner i backen.. men för camilla o patty gick det inte så bra ;P hahaha... sen gick vi in, kollade på andarnas makt med nellys mamma :) haha. pendlade där imellan och med matchen som 'gästerna' satt o kollade på, inne i rumemt där de har projektern. haha :)
Sen senare på kvällen så kom Anny hem^^ med Erica och Christoffer =) hehe. skoj.
Och jag kom hem vid elva-tiden haha.. :P
 
image26 Ja o patty dampade oss lide igår emd kameran=) en av bilderna.
Finns så många andra bilder på
http://anniiicaa.bilddagboken.se/ besök gärna och kommentera^^ mohaha


image28 Idag så ska jag leka med julia, här =) det ska bli skoj^^ haha. :)

image33 En dag så ska jag ta mig ur denna röran.. Tro det eller ej..

Hejheeej...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback