Todaaay

Jag tror att jag behöver en paus ifrån allt och alla... Ta det inte personligt..



Idag så ska jag skjuta md luftgeväret igen. Så glad att Freddy tog fram det häromdagen.
Hade fullständigt glömt bort det.. haha :)

hejhej



-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jag brukar inte ha koll och kolla på "Lilla melodifestivalen", inte på det senaste året iallafall haha.
Men jag kommer ihåg en låt, som heter "Jag vill inte förklara", med en som heter Julia. Så otroligt duktig tjej!
Låten är innerligt bra, och jag tycker att den passar bra till mig just i denna situationen. Den passar perfekt.
Jag vill ju inte förklara det just nu... och jag orkar verkligen inte med att svara när mobilen/telefonen ringer..


http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=66148
Klicka in er på länken, tryck sedan på "Jag vill inte förklara - Julia" och på "sång", så kommer ni få höra den, och inklusive texten =) haha. (kareoke-verision) hahah.. Men den är otroligt bra, tycker jag iallfall,

Texten:

Telefonen ringer, men vågar jag svara?
Jag vill inte förklara det som hänt
Den fortsätter ringa och jag vill bara springa därifrån.
Jag vill bara glömma, glömma det som var.

Jag vet att jag inte varit så bra,
för att jag inte sade som det var.
Det kanske tar en evighet,
innan jag förstår min ensamhet.
Men lova att alltid finnas där,
fastän det blivit som det är.
För ingen förstår så bra som du,
det kan jag lova här och nu.

Sist när jag såg dig, var du så ensam
Dina ögon  car inte dom samma som jag minns
Kan du förlåta, istället för att gråta
För jag vill bara glömma, glömma det som var.

Jag vet att jag inte varit så bra,
för att jag inte sade som det var.
Det kanske tar en evighet,
innan jag förstår min ensamhet.
Men lova att alltid finnas där,
fastän det blivit som det är.
För ingen förstår så bra som du,
det kan jag lova här och nu.

Du måste förlåta mig, jag behöver dig.
Jag ska ringa upp om jag får vara själv ett litet tag.

Jag vet att jag inte varit så bra,
för att jag inte sade som det var.
Det kanske tar en evighet,
innan jag förstår min ensamhet.
Men lova att alltid finnas där,
fastän det blivit som det är.
För ingen förstår så bra som du,
det kan jag lova här och nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback