Today is gonna be the day....

Jag hoppas att dagen idag blir lide bättre... den blir ju vad man gör den till..
men jag är sjukt trött, fysiskt på alltså. haha. precis tvättat håret.. fönat och plattat det=) yääy.
sminka mig har jag kvar.. men jag pallar inte just nu..


Igår så va min tvilling Camilla och mamma i Ullared, så mamma kom hem med en massa saker till miiiig :) wohooe. det va rätt nice. Sen så va jag ute o gick lide.. stötte nästan på en person.. men som tur så va det för långt avstånd för att kunna se att det va jag ^^, bra(!) hehe..


Det dära har blivit bättre nu. Det jag skrev längst upp i gårdagens-blogg. Att jag blev sur på en..
den ringde igår och bad om ursäkt. Tack. Du är vänlig. Även jag kanske inte visade det..

Men finns ju fortfarande saker att klara upp... men just nu vill jag helst bara 'gå runt och vara'.. slippa bry mig om omgivningen. Okrar inte med att ta upp det nu... men när kommer jag orka? Jag sade att jag inte skulle ge upp.. men det är ju det jag egentligen håller på att göra.. men allt är ju redan ett helvete.. så vad kan bli värre?...


Nu så ska jag snart till skolan.. uschusch.. så ska gå och fixa mig..
hejhej,!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback