Ung Kraft

Idag så ska jag till Ung Kraft, typ i Huskvarna elelr var det nu låg =) haha ;P Har verkligen så mycket koll:D haha.
Dit med några stycken, vet inte redit precis alla som ska dit än.. men kan ju skriva det imorgon...




Igår så va jag med Nelly efter skolan. Skoj skoj=)=)
Cyklade runt lide i byn, hälsade på Nellys kompisar, hehehe ... sedan stack vi till pingst, sen åkte vi alla te osby, de spelade brännboll, men jag va ej med.. hade de nya byxorna på mig xD haha. Och jag har en förmåga att alltid trilla :D hahah. that's me ;P
Men men.. sedan så spelade några.. asgrymma:) hehe.
men satt mest ute och snackade med en person. Tack för det samtalet. Det va roligt.
Men hörde ju de som sjöng och spelade ut med. hehe..

men men... jag är så trött! Sova i bilen idag upp dit? ;P haha.

får la skriva imorgon hur det va och sådant :) haha.

hejhej hoppas ni alal får en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback