Ung Kraft :)

Nu så har jag varit på Ung Kraft i Huskvarna.. typ jönköping nästan. mohaha. Dålig på att förklara, jag vet. Jajjamen.
Men det va roligt, Manistreet of sweden va lätt bra! Och Incrave, Out of clouds, Aiming for april och Silver Trigger. Silver Trigger's sångare, sjukt snygg med solglasögonen. Men när han tog av de så blide han lide fulare. Hahah.

Men Incrave hade en sådan sjukt snygg sångare!! Lätt en 11:a på en 10:skala ;P haha.

Grace.Will.Fall, alla som snackat att de va så sjukt bra.. men det tyckte dok inte jag. De va ju rätt okej. Men det blev för mycket, klockan va ju ändå väldigt mycket när de skulle spela. haha.

Och det dära Drottnar eller va de hette. Så sjukt dåliga!!! Och ljuset när de spelade... blinkade verkligen så hemskt! Kunde nästan få ett epelepsi-anfall även om man inte har epelepsi! Och då är det sjukt.. han som sjöng va så äcklig. Alla konstaterade att han liknade Hitler, och de hade ju värsta uniformerna på sig med, typ general-uniformer. Så sjukt. Och sångaren, spottade allt vad kan kunde rakt upp i lufteb, sedan vart det hamnade är en annan femma.. så äckligt.

Blackstarp va rätt okej måste jag påpeka med.. haha och Johannes Häger va med bra =)

Men det va så många band där, pallar inte räkna upp alla. haha.


Under bilresan dit så åkte jag med Joel, och där satt även Tobbe, Nelly och Ronja. Och vi tjejer satt och sjöng nästan hela vägen =) hahah.  Typ 2 timmar dit.. haha .. Vi kom äntligen fram.. hittade ett ställe att äda.. sedan så va det folkets park som gällde. hehe. Vi kom in, fick en stämpel xD hahaha...
Och sedan så va det bara att gå runt och hitta olika saker att underhålla sig med=) Alltså, titta på band, dnser, och annat. Men det va kul. hehe.

Kom hem lide efter fyra inatt.... och somnade halv fem.. steg upp vid lide efter tolv.. typ 12:12 va klockan när jag kollade på den då;P haha. Sov med öronproppar, hehe... va tvungen, alla små lud störde mig. haha.

Påvägen hem alltså, åkte med Joel med då. Och de i bilen va jag, Tobbe, Nelly och så bytte vi bort Ronja mot Johan. haha. Jag satt i mitten. .. nästan helt omöjligt att sova. Tillsist lyckades jag. Men sedan när jag vaknade så trodde inte Tobbe på mig att jag sovit.. haha.. för jag hade varit typ sådära 'försökt sova men inte lyckats'.. alltså rört mig förfärligt mycket. Men hallå.. det gör jag ju alltid när jag sover. haha. så... sen så satt jag och underhöll mig med de, för de andra(Johan och nelly) sov.. haha.. men de vakande tillsist med.. hehe.
Efter man sovit blev man ju nästan pigg ;P haha. Jag hade roligt iallafall.
Hade roligt under hela dagen fördendelen :) Låt oss göra om det någon gång.

Idag så vet jag inte redigt vad jag ska göra.. sova kanske? :) hehe.

hehe igår, så skickade jag även sms till Nellys syster Anny.. och hon bara: 'var är ni nu då?' ..
haha jag hade så mycket koll.. eller inte.. så skrev jag 'någinstans i sverige' mohaha.. lide smart. nej men hade verkligen ingen anning om vart vi va då..

Men körde även igenom Strömsnäsbruk.. Va där för nästan ett år sedan. 21april plus några dagar. haha.
Kände igen det, woehooe... haha =) va där på ett UG-läger ;P haha..


men ska dra nu.. hej hej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback