Valborg.. ännu en meningslös dag för..

De glada stunderna kommer och går som de själv vill... Och de dåliga minnena kommer åter.
Jag vill vara glad, det vill jag verkligen. Men, när det kommer i mina tankar så blir det värre. Men jag försöker låta bli att störas utav det. Jag ska ta mig igenom detta. Jag ska hitta en annan som jag kan ha i mina tankar. Jag tror jag redan gjort det, det måste vara så. Den dära härliga känslan inom en, den är här och jag låter den finnas. Jag blir alltid så glad i närheten av den personen. Det är många personer som jag blir glad över att jag känner, väldigt glad och tacksam. Jag kan bara tacka. Så sjukt stora och många tack.


Jag vill tacka för halsbandet jag fick igår, med en silverängel.. Så otroligt fint. Fick det för att jag skulle bli påmind om att jag aldrig är ensam, oavsett. Fick det av en alldeles speciell kille, visserligen några år äldre än mig. Men skitsamma. Han är min bästa kompis och jag är hans bästa kompis. Har alltid fantastiskt roligt med honom. Tack för att du finns där för mig <3. Så otrolig människa. Kan snacka med dig om precis allting, då menar jag verkligen allt. Du lyssnar och förstår. Alltid funnits där när jag behövt någon. Kan ha svikit mig nångång. Men dte är du förlåten för. Absolut. För att vara ovän med dig är som ett liv i helvetet.

Tack alla ni som brytt er när jag varit som mest nere.. Så otroligt att ni stått ut med mig. Jag ska bättra mig, det lovar jag. Detta får bli en ny början på ett bättre liv. Tack för allt stöd ni har gett mig iallafall.


Jag är senilt trött. Sedan har jag ätit något jag inte tål, svullet runt mina ögon typ. Senilt! Just idag med. haha.
men men.. ska nog ändå bara vara hemma och slappa. Valborg är som sagt bara ännu en meningslös dag.. fattar inte varför man då ska dricka så mycket bara för att ha lide roligt. Kom igen! Senilt det med. haha.
Kan liksväl vara hemma, ta det lugnt, sova, nej men. Titta på nån bra film och så. :)

hejhej.. ha en bra kväll allihop....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback