Veckorna framöver i år =)

Jag beslutatde mig för att samla upp hela min kalender här, vad jag ska göra hittills, och allas födelsedagar=) de jag känner, mest umgås med =P haha. Och det som alltås är in bokat änsålänge =) haha


V.14 (- Denna veckan!)
Måndag - Skola,
Tisdag - Skola, Joel 16år,
Onsdag - Skola, Min klass mentor Carin 40år
Torsdag - Skola, PÅSKLOV =)
Fredag - Påsklov, så nice!
Lördag - ------------
Söndag - kyrkan,

V.15 PÅSKLOV! :)
Har mycket planerat t.ex skolarbete(WW2) och massor av matte-uppgifter inför nationella-proven.
Onsdag - Leka med Julia :)
Torsdag - Tobbe 23år, vart har du rullatorn? =) Laserdome med kören(som jag inte ens går i längre xD) haha

V.16
Måndag - Skolan börjar igen :\ PATTY har namnsdag(Patricia) Woho;P
Tisdag - Konfa-läsning(fadder ju)
Onsdag - barngrupp..
Torsdag - Konfa-läsning,
Fredag - NATIONELLT PROV - MATTE, Mathias Haby i min klass 16år
Lördag - MIN NAMNSDAG=) haha. Konfirmation - mitt kusinbarn Ted. GiG som jag inte ska till:\
Söndag - kyrkan

v.17 - Inget speciellt som händer, inte vad jag vet just nu=)=)
Tisdag - Konfa-läsning
Onsdag - Barngrupp
Torsdag - konga-läsning

v.18
Måndag - Valborg =)
Sen vet jag inte så mkt mera=)

v.19

Tisdag - konfa-läsning
Onsdag - barngrupp
Torsdag - konfaläsning, Min syster Mimmie 17år =)
Fredag - Pontus(även kallad "Roger" eller "Pinnen" går i min klass) 16år =)
Söndag - kyrkan, Mimi 16år =)

v.20
Måndag - Packa enormt mycket inför Tjurkö=)
Tisdag - Avfärd till konfirmationslägret på: TJURKÖ=P
Onsdag - TJURKÖ
Torsdag - TJURKÖ
Fredag - TJURKÖ
Lördag - TJURKÖ
Söndag - TJURKÖ, .. hemfärd :\ :(  Gustav 16år =)

v.21
Tisdag - Konfaläsning
Onsdag - barngrupp
Torsdag - konfaläsning
Fredag - (konfirmandernas genrep)
Lördag - KONFIRMATIONEN -07, Broby Kyrka, är alltså fadder och kommer befina mig där=P haha
Söndag - kyrkan,

v. 22
-------------


v.23
Lördag - Johnny depp fylelr år (?) hahaha =)

v.24
Torsdag - skolavslutning kanske? ingen anning, kan va =)
Fredag - Sebbe 16år =)

v.25 - 29 - nån av veckorna sommarjobbar jag =)

skriver mer sen hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback