woho.. ngt bra!

Idag så har det varit nationella prov, i matte. delarna; B1 och B2 ..
B1 rättade Carin direkt efteråt så vi fick veta det på mattelektionen nån timme senare. hehe..
gick inte fullt så bra där nej.. hehe..
Men däremot B2... det gick galet bra!!! :P Skrev hela räknehäftet man kunde.. alltså fyra sidor.. med tal och tankar och emd ord.. förklaring och slutsatser =) Det bästa av allt är att det jag kom fram till har alla andra med kommit fram till.. så då borde det vara rätt? =) woho!!!


Sitter och har nyligen renskrivit SO-arbetet; Andra världskriget.
I några timmar. uschusch rätt många sidor och har pygme lide kvar men jag pallar inte xD
Skrivkramp till tusen. hehe. Ont i handen! ajaj! hahah..

Nu är jag sjukt trött. Hoppas att det går att sova inatt.
Och imrogon så får jag min nya mobil, I like I like^^ så nice =)

Idag gick dagen framåt nu mot kvällen. Det är bra.

Nu så ska jag gå och skriva klart.. ont i ryggen med.. haha

hejhej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback