And I will be trong, even if it all goes wrong...

Igår: Skolan, sedan var det konfalänsing(fadder ju) det är praoveckorna för konfirmanderna just nu... så denna och nästa vecka är ej obligatoriska.. Så vi bara leker en massa lekar med de. Igår så kom EN konfirmand! hahahahahaha :P så roligt xD Och vi va många faddrar. lekte psykologen.. hehe..

Sen ringde jag till en person, jag kom på att jag inte ska hålla mig borta=) Vill att det ska fortsätta som vanligt. Just därför jag ringde. Och tack för att du inte säger något och förstår.

Idag: Skolan, Krtistianstad emd Patty och Nelly..
Ikväll så ska jag kanske till pingst, om jag mår tillräckligt bra.. =)

Annars finns det en mening med att vakna upp varje dag, och den tiden ska jag inte slösa bort=)

hejhej..... ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback