Dagen är skön och härlig^^ jajjamen

SOL! Jag älskar den, ahwe^^
Suttit ute och lirat på gitarren, på studsmattan, men kunde dessvärre inte sjunga, för då kollade alla konstigt på mig ^^ hahahaha... :P:P
Men solen är sjukligt bra!

Igår: Va först i skolan, hehe.. tråkigt....... Sen kom jag hem, slutar halv tre varje fredag( och måndag! haha)
så nice, tog cyklen och cyklade en rund, sen vid halv sju så gick jag ned till byn med min syster My.. :)
hon skulle med bussen, möter Patty vid bussen, vi träffar några andra som med skulle till pingst..
Vi gick dit, där va några småbarn som sedan snabbt försvann haha..
Vi åkte iväg till Tydinge för att grilla, men där va upptaget, så vi åkte till Sjöhagen istället.. Va minst lika nice.
jag coh några andra gick och kollade på sommarstugorna :) En va otroligt fin^^ vill haaaa :) Och en annan låg sjukt nice på en kulle :P:P
Sen ringde det, ÅH!! fy vad killar är patetiska!!!!!! Tänker fasen snart bli nunna! Nej, det var att överdriva, men aaah!
Redigt hatar de, kanske inte alla, men endel. ah!!
Fösvinn ur mitt liv rättare sagt! du, precis du,... fattar inte hur man kan vara så sjuk som du .. ! Tänk dig för lide kanske!

Jahapp.......
Idag vet ja inte redigt vad jag ska göra... det dyker väl upp nånting.. Just nu så ska jag fixa mig lide och låta camilla fotoa fula foto om hon vill :) nananan hahahahahhaha :)

http://anniiicaa.bilddagboken.se Kolla in där ^^ jajjamen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback