Denna dagen...

Jag har fortfarande ont i min rygg, rejält. ajajaj..
Idag.. Skola alltså.. det va svin tråkigt på förmiddagen, sen hade vi matte innan lunch, den blev roooligt, hade vikarie, hon va där i typ 6 min i början,s edan kom hon igen efter typ en halvtimme- 40min haha.. (det va meningen att hon skulle gå ifrån) så SLÖ matte lektion, sedan efter lunchen hade vi NO, också vikarie, Jennie Mårtensson, jag vill ha henne, hon är bra (!!) väldigt..! Och detta vi har börjat med(om arv, och gener och allt det dära) det r faktiskt väldigt intressant.. (!)

Sen ska jag nog ut och springa hade jag tänkt, jag behöver träna.. lätt..
även min långa och hårda tränings-dag igår :D haha.. men skoj va det iallafall=)=)
Fast, ska jag springa även min rygg gör svinont? ahwe. ett svårt beslut. kan ju knappt sitta ned. Jag får se.

Imorgon så är det nationella prov, i engelska .. FY så tråkigt !!!!!!!!!!!!!!


heeeejdååååååååååååå.....

Kommentarer
Postat av: Patty :D

Hoppas ryggen blir bra tills på lörda så vi kan hoppa :D annrs får vi väl hitta på nått annat skoj :) hehe.

2007-03-15 @ 19:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback