Fredagen - Lång dag, :)

Min dag igår...
Jag va inte hemma på 18 och en halv timme räknade jag ut..
Stack till skolan vid åtta på morgonen, sen kom jag hem vid halv tre inatt :P

Men, dagen började alltså med att jag vaknade upp, jag var SJUKT pigg, det va helt otroligt, gick upp direkt och klockan va bara halv sju. Och jag tänkte "YES MORGON!!"
sen va det  skola, nanana.. Den va okej, ^^ braig dag.. jag va glaaaaaaaaaad :P:P:P
Efter det så stack jag och Patty till Kristianstad(vi slutar ju 14:25 varje fredagar)
Fick springa lide te bussen eftersom den gick halv xD hahaha..
Vi kom in, gick runt till lide affärer, däribland Joffi, köpte nya pins ^^ Där ibland en gigantisk :P haha.. 'Made in heaven, design by God' :)
Sen så gick vi till H&M igen, sen kom Nelly, vi skulle prova lide kläder, för att se om vi kan byta stilar ^^ hahahaha
Vi får göra det under en hel dag på påsklovet istället^^ hahahah..
Inne på JC så provade jag en svart med vita prickar, lide sommarklänning, fin. Men passar inte i klänning xD haha
Vi gick och åt, ... sen så fixade vi present/er ^^ nanana.. så nöjd, kommer bli så roligt ^^:P:P
Sen sprang vi runt i lide affärer. Köpte även parfym =) haha..
Sen så åkte vi hem med 18:15 bussen, där va Peter med :P haha..
När vi kom till Broby så gick nelly och Patty till Pingst och jag och peter gick till UG..
På ug va det jag, peter, camilla, johanna, johanna s, anders, stefan och linda. hehe.. vi underhöll oss till kvart över åtta, sedan åkte vi bort till pingst :)
Där hade redan endel folk kommit. hehe.. Hälsade lide på endel, Jag tog namnet som " Agneta " när jag gick runt och hälsade xD asg :P:P hehehe... 
Bjärnum, Älmhult, Osby och Broby, hahaha :P Bandet ' Seven ' spelade och de va bra =)

 Sjöng och va glad, snackade med endel jag inte tidigare snackat med. Det va nice ^^
Sen när det va slut vid halv tolv, så stack typ alla hem, utom de som brukar avra i pinsgt, och vi andra alltså=) haha
Kom hem vid halv tre alltså=)

Idag vet jag inte redigt vad jag ska göra, kanske blir det någon filmkväll nånstans?=) hehe.
jag får väl se .....

Imorgon: söndag.. nanana.. kyrkan vet jag iallafall....

Nu ska jag gå... hejdåååååååååååå

image13 Bandet Seven =)=)
image14 Jonas Nelly och jag hade det roligt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback