Gårdagen var nice.. ;P

Ojoj.. Nu har jag inte upptaderat denna på länge xD Dåligt utav mig;P
har inte haft tid helt enkelt=) Men nu så gör jag det^^

Igår; Först så va det skola ju.. :) hehe. Va rätt okej, ;P Men på NO:n höll jag på att dö bokstavligt.. det va så svintråkigt!
Sen så va det ju konfaläsning (... fadder ju.. ) slut vid lide efter fem........(för oss faddrar haha konfirmanderna slutar fem nanana haha)
sen så stannade jag i byn lide.. så kom Nelly, vi gick hem till mig =) Vi bytte om till våra idrottskläder och gick ut och spelade fotboll och kickade med bara oss två =) det gick bra^^ hahah
Så gick vi ned till lekplatsen här rätt nära mig.. Körde lide passningar som vi skulle slänga oss efter bollen, så fett nice! :D haha så skoj.
Vi gick tillbaka till mig, hoppade studsmatta, gick in, tog våra saker, sade till camilla, sedan så giock vi ned till pingst. Där va det skojskoj hahahah .. :) sen så stack vi alla i pingst till lillagympasalen och spelade innebandy, och fotboll.
Jag var rätt grym på innebandy, många mål i rad \m/ SÅ NICE!  Gillae det Tobbe sade: "Proffset Annica!"  SÅ SANT! :) hahahahahah :P:P:P tacktack ^^
Jag vet, jag är så bäst;P asg.


Nationellt prov i engelska idag, UPPSATS O-o OH MAN! får hoppas att det går bra;P hähäh..

hejhejdå.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback