Hej sol, goddag natt!

Haha.. jag skriver ju aldrig nu förtiden har jag märkt ;P
hahahaha jag har andra saker för mig.. sorry.. Men nu skriver jag lalalalalla va glada för det^^

Igår så va det nationellt engelska prov, uppstas =)
det gick sådära.. :\ haha ..

SOL SOL SOL SOL SOL SOL !!!!!!!!
I like I like! Så bra!
Man blir bara så sjukt glad utav den, av det varma vädret.
Det är så bra! Slippa vara bitter och sur med nu..
Allting bara flyter på. Så nice! ;P



Det finns två stycken som jag råkar gilla lide mera, de dära två speciella killarna, ni är så grymt bra!
Tack för att ni finns där för mig.. :) I like ^^ I love ^^

Den första, du är för underbar. Men, du gör tvärtemot allt jag vill.. Jag vet att jag inte kan bestämma över dig, men påverka lide? Vart är han som jag lärt känna, han som öppnat sig för mig, pratar seriöst? Vart finns han?
Någonstans inom dig. Men, ska du fortsätta sådära vet jag faktikst inte om jag vill ge mig in i någonting...
Så att du vet.. jag tror inte att jag vill ge mig in i det ännu.. ge mig lide tid...
och inte minst när du inte snakcar emd mig :\

Och den andra, du är den bästaste som jag någonsin träffat. Du finns där vid min sida, du har lovat att aldrig gå, lämna mig inte när resten av världen går. Lova det! Varje dag vi snackat i telefon, jag är så tacksam för att du finns.
När jag behövt hjälp, när jag råkat bråka med någon, eller om jag bara varit ledsen över något så har du funnits där. Tack så innerligt mycket, du betyder oerhört mycket.
Varje dag som kommer, vare dag som går, varje stund som sker, varje gång du ler. Jag gillar dig för varje dag mer och mer!


Jag vill inte vara tvungen att välja mellan er :\ neeej ....
Men om jag måste så vet ni vilken jag skulle ta, den sista jag skrev om.. Förlåt du andra :\
Men, hur snällt är det om du inte ens snackar med mig? ...
                                                                                                                                                                                   

Snart är det konfa-läsning..... 15:15 ..
vi slutade 13:45 .... hade ingen hemkunskap idag! Så nice! :):)


hejhej dåååå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback