Life´s full of mistakes, destinies and fate..

Idag; så har jag varit i kyrkan, sen har jag inte gjort så mycket..
Kyrkokören emdverkade i kyrkan idag, sen dansade de med lide. haha..

The Ark vann finalen i melodifestivalen igårkväll, nu så ska de till Helsingfors te den stora finalen..
Jag ville så gärna att Måns skulle vinna, lätt (!!) ahwee.. men han kom ju tre iallafall.. haha




Imorgon börjar mitt nya liv - väck mig inte för tidigt bara..





Oceans apart, day after day
and I slowly go insane
I hear your voice, on the line
But it doesn't stop the pain


Om man inte vet vad som kommer till att hända? Om man inte vet vad man själv vill? Hur går det då?
Varför är jag som jag är egentligen? Varför går allting dåligt? Varför mår man dåligt för? Varför blir ingenting bra?
För att: 
                              Tiderna förändras, så står man plötsligt här..



image4 Alltså, tiderna förändras, engång i livet kan man ju faktiskt se ut så här, även det bara va ett år sedan =) hehe. men ny tagenbild på mig(kort hår) och Nelly :D Skulle visa endel hur vi engång sett ut.


Hoppa i ån, för att se om det är kallt eller inte? - Skulle inte tro det..

"En riktig vän är den som stannar kvar när resten av världen går."
- Walter Winchelle

Jag vill så gärna, med vad är det som hindrar mig? 
                                                                                                                                                 Ägg eller persika?

Hej då....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback