Ska jag fortsätta att gå? Eller bara stanna här.. ?

MORGONENS INLÄGG:

Idag; Skolan som gäller..
Först idrott ny på morgonen(basket, woho!) sedan SO; engelska; SO(igen!!! blä!) lunch och tillsist svenska.
slutar alltså 14:25 woho.. eller 14:30... något av det.. fem minuter mer eller mindre, haha ..
Faktiskt ledig ifrån nånting efter skolan idag, så nice att jag inte har något in planerat på måndaga ^^ woho!


Imorgon: Skolan, konfan(fadder..) sen på kvällen får jag se hur jag gör..
Onsdag: Skolan, barngruppen,
Torsdag: Skolan, konfan(fadder..)
Fredag: Skolan, Kristianstad med Patty(?), sen på kvällen får jag seom jag sticker till pingst eller inte.
Lördag: Ingen bestämt ännu..
Söndag: Kyrkan, sen vet jag inte..


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nu sitter jag mest här.. jag slutade visst 14:25 ^^ hahaha..

Ett steg är taget, ska jag bara ens våga fortsätta?

Imorgon har jag tyskaprov, kan det mesta.. woho. Tycker att jag borde få VG på provet iallafall^^
Och då blir det VG i betyget med :D:D
wooooohoooooooooooooooooooooooooooooooo (!!!)

Går och sjunger på "Herren välsigne daj o bevare daj" (förlåt min 'fjortis-stavning' men sången sjungs på norska så de blir så;P haha)

heeeeeejdååååååååååå.............



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback