Sol, sol soool.. :)

MORGONENS INLÄGG:
Det ser så SKÖNT ut, utomhus.. så nice!!
Fast det är fortfarande dimmigt, men det är sol samidigt.
Våren är lätt här (?!!) så bra!! Nu vill jag ha sommar sommar sommar
och åka till tjurkö, få sommarlov, sola, hoppas studsmatta, åka till havet, alla de glada dagar..
SÅ SKÖNT !!


Fortfarande smått irreterad på alla de som sviker, jag får inte bort det ifrån huvudet..
ahwe.

Snart så ska jag till skolan.. bla bla bla.. men men får la se om det blir skoj idag.. ^^,


KVART I FYRA - INLÄGG:
Kom hem ifrån skolan för typ en halv timme sedan..
Det är sol nu, jajjemen.. så nice!!
Imorse så va det mest dimmigt, men solen va framme ändå,  .. sedan blev det kallt ungefär när vi skulle ha lunch..
men nu är det okeej ^^, woho \m/

Måste plugga till ett prov sen eller nu, SO - Hinduismen.. blääblää..


Okejokej, jag har tänkt och tänkt.. och det har luktat bränt.. nej men ..
Alla som sviker, alla som ljuger, varför gör ni det? Förstår ni själva inte att ni sårar människor?
Jag är trött på det, jag orkar verkligen inte mer.
Men så finns det folk som bryr sig, tacktacktack, så tacksam, även jag kanske inte alltid uttrycker det. hehe.


Ska nog snart ut och hoppa lide på studsmattan.. nice.. måste ju hoppa av mig lide.. bra träning det dära;P haha
wohooo.. och i detta bra vädret, ahwe ^^


KVART I SJU'S INLÄGG:
Jag har ont i ryggen !! Aj aj aj..
kan det varit sedan jag hoppade igår? trillade ju.. ahwe.. ont har jag iallafall..
Men ska plugga till provet imrogon, fy fy fy .. tråkigt..


heeeeeeeej
dååååå...

image10 Jag med långt hår, på Skånes Djurpark, med alla nio ifrån Göinge, 29/8 -06, så skoooj! Bakom mig ser man en av de roliga getterna^^ haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback