SOL, VÄRME = VÅR ? :)

MORGONENS INLÄGG:
Snart så ska jag till skolan. Börjar med idrott(bad, usch) sedan SO; Engelska; SO(igen!!!); Lunch; Svenska och slutar 14:25... rätt nice haha =) Och skön dag om man kan säga så haha. SO:lektionerna är väldigt slöa vill jag påstå, lätt. hehe.



Sen idag vet jag inte vad jag ska göra. Plugga antagligen... SO-prov på onsdag, uschusch..
Engelska nationella på fredag, ännu mera usch, eller mer bläää.. haha =)


EFTER SKOLANS INLÄGG:
Kom hem ifrån skolan för ett tag sedan. Va rätt okej. Med detta vädret så kan humöret bara bli bättre.
Fast det psykiska är ju fortfarande dåligt..
Men så SKÖNT väder!!!! SOL! VÄRME! haha.

Varför finns det folk som sviker? Jag är så trött på det. Jag orkar inte med de mer.
Jag vill bort här ifrån, ifrån allt innestängt! Jag retar mig så på det. Sätter sig i mina fasligt många tankar.
Det försämrar allt, kan ni inte förstå det? Snälla, sluta (!)

KLOCKAN ÅTTA INLÄGG:

Jag fattar det fortfarande inte!!!!! JAG FÖRSTÅR INTE! Snälla, svara mig!
Fy vad jag retar mig. Hur kan man? Ah! Och ni ska föreställa mina vänner!  Detta händer inte ibland, utan ALLTID!
Kan ni bara inte förstå?!

KVÄLLENS INLÄGG:

Jag retar mig ännu, ahwe. Jag fattar inte vad som händer, allt går i bitar. Som ett glas hjärta, världen tål ingenting.
Pang, och det spricker. Det dära sjörövarskeppet skulle jag vilja ha nu och gömma mig bakom. Lätt.
Bara en massa besvikelser på rad, om och om igen.. Det tar aldrig slut ..
Frågan är, fortfarande: Varför?
Waaaah, ja ska ha svar.. på ett eller annat sätt..

Men nu, över till något annat..
STUDSMATTAN ÄR UPPE \m/ så braaaaaaaaaaa
vad jag har längtat ^^ ahawe. Det bästa på länge.. lätt. hehe.
Den första känslan, när man kommer upp på studsmattan, börjar hoppa.. Känslan av frihet, så skön.
Varade i nästan en minut, sedan orkade jag inte hoppa längre. Och jag fick ont i ryggen =) hehe.




hejdåååååååååååå...... VÅÅÅÅÅR VÄÄÄÄRME SOOOOOL <3 I LIKE

image7 Johnny Depp är lätt den bästa.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback