Today is the day...

Igår alltså...........................
Lekte jag med Patty, kom kom väl lide efter två :) eller halv tre hahaha =P=P
Jag satt och kollade på SHE'S THE MAN  för tusende gången, svin skoj haha.. den filmen är klockren..
Do you like cheese?  LÄTT den bästa raggningsrepliken asg xD
Vi kollade klart på filmen....sen så va vi lide på mitt rum o lyssnade på musik..
sedan bestämde vi oss för att köra till Lejonbacken där ingen av oss tidigare varit... men lejonet, vill jag allt se ^^

Men hennes moppe stannade vid tydingekorset och vi fick inte igång den igen, och det va en bil bakom oss och de skrattade haha. Vi fick le tillbaka moppen till mitt hus, det är ju inte långt.. 100m kanske ? haha..
Sedan gick va vi ute och gick istället, sen klom vi hem; då va klockan typ halv sex.. va här hemma lide, sen så skulle vi sticka te Nelly, med moppen.. hahah... och den fungerade.
Hos Nelly va det strömavbrott, hehe... rätt mysigt ändå men läskigt (!!)
Jag, Patty, Anny och Nelly satt och spelade bingo i väntan på de andra .. haha =)
sedan stack Anny och deras föräldrar, vi va kvar och roade oss i det mörka..
Johannes och Gunnar kom, spelade mer bingo, de skrämde patty, hahahaha :P
Sen stack Gunnar och Johannes för att hämta Angelo och Harald, men lide efter det stuckit med mopparna så knackar det på dörren och såklart blir vi tre rädda hahahah :P Gick till dörren, och vi skrek för vi bar såg två personer där utanför. Det var Angelo och Harald haha.. sen kom Johannes och Gunnar igen haha ...
Vi sysselsatte oss med lide olika saker..
Sen kom Anny och deras föräldrar hem igen, med pizza till oss.. nice ^^
Vi gjorde PSYKOLOGEN med Anny, men jag satt bara o tittade på. haha men roligt va det =P
Sen kom strömmen tillbaka och vi kollade på Borat ;P
de vi såg av den va de inte super bra.. hm..


Asso, min rygg gör fortfarande ont, förlåt om jag gnäller. men den gör svin mycket ont ..........


Idaaaag, bara varit i kyrkan idag, medverkat med barngrupperna,
haha..... jag kunde inte endel rörelser ... de va lide.. för jag gjorde nån och det andra nån annan rörelse xD hahha
menmen.. sedan vet jag inte vad jag ska göra mer.. jag får se..


heeeeeeeejheeeeeeeeeeeeeejdåååå........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback