Trött och svinont i ryggen...

Morgonens inlägg:
Snart så beger jag mig till skoooolan...
usch usch.. SO-prov idag,, på Hinduismen.. det är så tråkigt..
tillslut så blandar man ju nästan ihop alla religioner..
min syster har sagt några gånger att hon ska bli hindu.. ojoj.. o själv är man i kristendomen...
blir en blandad religions-familj.. haha .. hur det nu ska fungera =) hahaha..

Solen börjar komma fram igen, det är så härligt!
I LIKE I LIKE..
Så varmt det va i måndes, det var hel skönt!
Studsmattan here I come.. efter skolan.. och barngruppen.. haha..
Men jag har fortfarande svinont i ryggen efter jag hoppade första gången på aslänge i måndes, trillade ju när jag skulle hoppa på ryggen.. ajaj.. känns verkligen när jag sitter, och ligger.. får ligga på ett visst sätt...
Och tänka sig, skolans stolar är ju inte så nice att sitta på direkt.. bläää...


Kvällens inlägg, 21:13..
Jag är sluuuuuuuuuuuuut!! Helt och hållet svintrött!
Hela kroppen tyar nog inte så mycket mera. Hade styrketr'nming idag i skolan, de va REJÄLT jobbigt, sedan så spelade vi brännboll(inte så joooobbigt) på barngruppen,s edan en halvtimme efter så åkte jag te osby och spelade innebandy=)
Jag har ont i ryggen fortfarande,.. BLÄ.. så fattade inte varför jag egentligen spelade ikväll, hehe..
Känns ju rejält när jag sitter ned.. ajaj...
Vill att det ska gå bort. .. nu..



men nu får jag ta o dra... hejhej dåååå..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback