Trött...

Woho, 2h och 30min bara på två dagar, alltså, fok som ringt mig.. nytt rekord för min del. haha..
fast jag har ju aldrig varit nån telefon-människa innan, men det är rätt skönt att sitta och prata, slippa sitta och titta nån i ögonen, eller bara att båda sitter och är tyst i luren; det är rätt nice, att slippa veta att man är ensam, även man inte säger någonting.
Så att snacka i telefon(mobil.. osv) är nog en ny bra sak har jag kommit överfund med^^

Igår så va jag på UG, =)
Vi va inte så många, det va jag, patty, nelly, stefan, harald, camilla, johanna S, emma och Dan.
Men vi hade roligt ändå. Vi hade purimfest^^ jublande och buande. haha.. :P:P
Sen så 'fikade' vi elelr hur man ska kalla det, satt och dippade morötter, gurka, päron, äpple, blomkål eller va det heter, i tre dippor, en emd vitköööööök så
rälit! hahaha .. :P
Men vi hade skoj, sen stack nelly :( och Ronja kom :) hehe.
Vi lekte Maffia, haha, jag åkte ut som andra person, va tåkiga ni är som va maffia hahaha ;P
sen så gjorde vi PSYKOLOGEN, först bara med Harald, sedan kom Dan och försökte hjälpa till:)
Sedan så kom Sandra och Peter, och de försökte också klura ut vårt 'system' haha..
Det tog en och en halv timme för dem.. hahaha .. :P:P Men ett bra system iallafall! ^^, haha..

Idag så ska jag leka med PATTY, the wonderful creation :P
Ska vi hoppa studsmatta? :):) Det blåser rejält ute, kanske blåser med, medans man hoppar? Fy va roligt det skulle vara.. haha.. Men min rygg gör svinont fortfarande. aj! Kan den bara inte vara normal?:P:P
haha...

Heeeeeeeeej dååååååååååå.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback