Vår-väder, I like ^^

Min dag igår va rätt skön ändå.. Även om jag inte gjorde så värst mycket.
Vaknade, så härlig dag, vår-väder och det blir man bara GLAD utav! :P
Va ute och gick en lång runda, Vi grillade här hemma,, och det va nice.. ;P hahaha..
Sen så va jag i Sibbhut med, haha.. bara för en stund..
My, min syster skulle dit, och hon skulle övningsköra, så jag ville åka med och se hur bra hon va haha .. ;P
Kom hem, städade....
Hittade inte mitt kors, städade igenom hela rummet.. Sen slog det mig.. att det inte befann sig här hemma..
Så trög jag är xD Men nu fick jag ju rummet städat iallafall =) Och det va bra^^
Sen på kvällen kollade jag på Cheetah Girls 2, hahaha .. fjortisfilm, jag vet xD Och städade ännu mera haha.

Idag så ska jag till kyrkan, tjugo i elva..
Jag och Nelly ska ha hand om Power pointen idag.... OJOJ hur ska det gå till?
Så vi ska vara där tjugo minuter innan för att lära oss hur den går till xD Kan slå vad om att jag kommer ta upp fel text vid fel tillfälle hahahaha :P:P

Sedan vet jag inte mer vad jag ska göra.. DET ÄR SOLIGT!!!!

Så nice! Sol sol sol sol <3 ^^


Hejhej då ha det bra alla ni som läser :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback