Annica, that's me :)

Snart är det konfirmations-lägret på TJURKÖ. så efterlängtad! Tur att jag blev fadder. absolut. Lägret -06, när jag va konfirmand va asnice. Detta året borde blir dubbelt så bättre, skönare och så härligt =) Man kan bara längta. Idag är det två veckor kvar. aaaaah. det är så nära. Man har gått och väntat på et i ett helt år, så är det snart dags igen =)
Så nice ^^. Planering på torsdag.. och nästa veckas torsdag med =)=) aaaahwe. Jag längtar.
_______________________________________________________________________

Min valborg va väldigt okej, en trevlig och mysig kväll va det.. bra film absolut!

Ohhh fy va jag gillar dig.. så underbar! Förlåt att sade nej till dig igår. Ångrar det smått. Hoppas din kväll blev galet bra ändå utan mig;P

image58 Jag gillar denna bilden.. men jag vill fortfarande vara söt..


Livet leker på. I´m back in the game. Absolut. Men så finns det vissa personer som man bara blir AAAAAAAAAAAAAHHHHHHHH helt galen på! Läst en mängd blogger nu, men det va en jag fastnade för och tankarna spred sig totalt. Sluta skryt så mycket! Ingen bryr sig, inget illa. Men man blir bara sur över folk som skryter alldeles för mycket! Du borde ta åt dig när du läser detta. För det vet jag att du alltid gör...........

hehe.. lagt upp fullt med mina texter på dikta.se ^^ \m/ yäy. får hoppas att de kommenterar snällt =) haha.


Här är en av mina texter, den blev även upplagd på " Ung Tjej " på
http://crossnet.se/ (plus en annan text "Så långt borta")

Jag ska gömma mig bakom ett sjörövarskepp
Ett stort, seglande sjörövarskepp med en hög mast och stort segel.
Aldrig mer komma fram, slippa oroa sig för omgivningen.
I en dimma, av fukt och vatten. I frosten, det är kallt, det har frysit på.
Mitt minne, allt är borta. Det som bara varit förflutet, finns inte ett enda spår. Jag vill bort ifrån allt, lämna allt bakom mig, det lilla som finns kvar.

Jag staplar stolarna på varandra, men det är ändå inte tillräckligt högt.
Jag vill nå upp till er nivå, jag vill inte ligga under med 10-0 längre.
Jag ska sträcka mig, men jag tror inte det är tillräckligt för att nå upp ändå.
Jag ska stärka mig, min energi ska fyllas på, på nytt.
I en himmel som inte finns, ska jag lägga mig ned i molen.
Jag ska bara ta det lugnt, inte behöva tänka på allt.
Allt kommer ordna sig, säger ni. Men är det verkligen sanning?
Det är den stora frågan ..

Allt jag skriver, kommer direkt ifrån hjärtat. Det brustna, det oklarbara hjärtat.
Det som inte går att laga. Ofixbart, det säger jag bara.
Det är mycket jag vill, men inget funkar, inget går.
Jag är min egen, i min lilla ensamma värld. Där jag får vara ifred och bara vara mig själv.
Oavsett hur mycket jag försöker, åker jag ner till rad 0 igen.
Jag vet att det inte finns några prinsessor. Inte i denna saga.
Varför då slås om tronen? Sagan om ett liv i det lyckliga..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback