Liver leker på!! :D

Det är bara till att ta tag i allt och börja om. Defenitivt.

Igår så spelade jag bandy, woho. haha. redigt trött, varför blir man trött..? och svettig?.... hahahhaha ;P
sedan har jag inte sovit så mycket på de senaste dagarna med. haha :)
___________________________


S
ometimes I run.. but this time I´ll stay.. 

- det lovar jag. Jag ska inte försöka lägga problemen bakom mig, jag ska inte gå runt och tro att de egentligen inte existerar. Jag ska ta tag i dem så fort det börjar och reda upp dem.
Allt ska bli bättre, och jag har känslan av att det kommer till att bli det med =)=)

Jag vill så gärna säga till folk att jag gillar dem. Alltså inte inom kategorin 'kärlek' 'älskar' ja ni fattar.. men typ.. sådära.. lära mig uppskatta folk lide mera, och säga det till dem direkt med´, öga mot öga och inte genom skrivande. Hade varit hel schyst. Jag får väl försöka helt enkelt=)=)
___________________________


Varit i skolan idag. Elevensval - musik. SJUKT tråkigt! haha. händer ju ingenting! aaah!
Men skolan va rätt okej ändå.... gick snabbt.. sedan hade jag barngrupp (UP:are ju) ..
hehe.. va rätt okej.. nu sitter jag här... ont i halsen men glad och lycklig för det^^ haha. lide(mycket!!!!!) hals ont ska inte få stoppa mig =) haha. Jag är så galet glad! Att det ändrats så snabbt! Jag gillar det. Så posetivt allt känns. hehe.

Muntliga nationella proven kvar, i engelska och matte. usch usch... men får la se hur det går.. haha.. asdålig på matte. Men, asso. Skitsamma om jag svarar fel, det är ju ändå det matematiska språket som bedöms mest =) haha. så får lära mig lide sådant med^^ haha. och inte använda orden 'plus' och 'minus' hahaha :)



image61Jag har ont i halsen O_o aj! .. det gör ont..




FÖRRESTEN...
Jag ska lära mig att uppskatta mig själv med. hehe... jag är söt, och jag vet om det. men tackvare jag råkade säga så engång så tryckte alla ned mig. Men jag vet om själv att jag är det. så skitsamma =) ska sluta säga att jag inte tycker det, för då lurar jag mig själv ^^
Blev kallad för 'anorexia-barn' idag. Det kändes hårt. Tog nog åt mig rejält där. Kändes inte alls bra..
Vi va nyligen på hälsoundersäkning, så frågade de vad jag vägde så sade jag vad jag fått veta inne hos skolsystern. Alltså 49kg. det tycker jag är rätt lagom.... och ändå hade vi haft lunch innan, kränkt i mig två hamburgare. haha... 
 och jag är 168cm vaddå krympt?!! varit 170cm innan .. haha senilt.
men inte behöver de kalla mig för det.. kändes lide... Tycker ändå jag äter som en häst.. haha :)

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Fy vad bra annica! Blir så glad av att höra att du mår mycket bättre nu! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback