Ont i halsen.. hehe

Idag har jag super mycket ont i halsen. Så dåligt. hes också för den delen.. aah.

Idag - Skola, kan jag schemat? Låt mig testa.. haha.. Tyska, SO, svenska, matte, lunch, NO och hemkunskap. Jag är ju grym! haha ;P en ingen anning vilka tider och när vi börjar o that stuff.

Ikväll så ska det vara planering, till TJURKÖ... ahwe =) så skooj! 18.00-19.00.. kan ju tyckas det är lide vi ska planera för en vecka (eller 6 dagar och 5 nätter ahha) .. men har en planering till, på tosdag nästa vecka... 19.00 - 21.00 haha ... men men..


Imorgon - skola; hm.. svenska, engelska.. musik... NO. lunch och tyska, slutar halv tre som alla andra fredagar(och måndagar) woho! \m/  sedan på kvällen vet jag inte vad jag ska göra... antinge till UG, där någon talare skulle komma.. eller till pingst, där jag inte vet vad som skulle hända.. hehe ..


Förutom mitt-hals-ont och huvudvärk så är allt toppen! Detta ska absolut inte få hindra mig! Nej!! Defenitivt inte. ska leka på som vanligt idag. Haha =)


nu så ska jag gå.. hejhej

Kommentarer
Postat av: Gissa?

Du, du är asgrym! Söt och inte alls ett anorexia-barn. (svarar lite på förra inlägget med)
Du är assöt. Man bli avundsjuk när man ser dig. Tycker att du ska ställa upp på den fotomodell-ansökan, du är rätt för den platsen.
Sötare än de flesta. Du vågar vara dig själv, naturlig. Oavsett du har fixat håret eller är utan smink så lyckas du se bra ut.
Ibland vill jag bara vara som dig, så otroligt cool.
Vad du än gör så lyckas du. Visst kan det gå fel ibland, men du klarar alltid ta dig ur knipan. Just därför jag diggar dig så otroligt mycket.

Puss och kram.

2007-05-03 @ 22:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback