Prästgården - nu är det över=)

" Vi sätter vårt hopp till dig Jesus "

exakt vad vi gör! Nu under helgen, under UP-lägret, så har jag förstått hur mäktig han är. Ännu mera. Jag trodde jag glidit ifrån väldigt mycket. Men jag vill verkligen ha han i mitt liv. Jag lägger mitt liv i hans händer, absolut.
Jag behöver han något enormt, och det bästa av allt är att han verkligen förlåter allt dumt. Tack Gud!

Herre, du bär mig
i all min svaghet
Öppna min mun, jag vill lovsjunga ditt namn
Du tar emot ett
förkrossat hjärta
Ja, jag får vara lerkärl i din hand


Under Ung Pilgrim - lägret så hade vi letioner, åt väldigt mycket! Planerade inför Rom nästa år =) hehe.
Sedan bildvandring, det va faktiskt rätt lärorikt. Många tankar och funderingar. Och tysthet framför allt.
Det har varit roligt iallafall under helgen.

Idag så efter kyrkan(högmässa) så följde Nelly med mig hem. Sedan så stack vi ned till byn, sedan gick vi till Katta, gick ut och gick lide. Bestämde oss för att cykla upp till Tydinge och bada. Så jag och nelly stack hem till mig. Katta ringde, vi skulle till prästa(prästavångsskolan, typ.. inte högstadiet.. mellanstadiet heter det ha..? och spela basket, Katta, Nelly, Camilla, Jonas, Erica och Gustav.  Jag kollade på, tackvare mitt revben! Aj!! sedan så skumplade vi, och lekte på nån hinderbana=) sedan så stack jag och nelly hem till mig igen. Katta kom, då så skulle vi till Tydinge och bada.. men vi tyckte det va för sent så vi struntade i det. Så stack Katta och Nelly olika håll.. :) haha.

Detta va min dag... hehe... rätt lång.. och solig =)


Är lide trött nu.. haha.. men men.

Visst är jag galet glad, men det känns som om det är något som ändå trycker ned...
Det kommer och går. Kan vara glad i det första ögonblicket, men sedan kan jag få en tanke om ingenting och blir helt tyst, nästan stum... så sjukt,

hejhej.

image65 Ibland vill jag vara som en ballong.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback