Så länge man inte ger upp, har man inte förlorat..

"Så länge man inte ger upp, har man inte förlorat."

den texten såg jag på någons crossnet-press. och tyckte att de va väldans bra så va tvungen att skriva in den här. =) haha.

Jag har ont i mitt revben, haha. ofta att jag ALDRIG slår mig xD



Lyssnar på Johannes Häger just nu.. Lerkärl, den låten är så sjukt otroligt bra.
Såg han på Ung Kraft, han va kanonbra =) Blev glad utav att se och höra han. :P
Vill faktsiskt ha hans skiva, haha. Ska tjata rejält på mamma så slipper jag betala^^ mohaha.
Men han är otroligt bra. Blir lad utav att höra han, låtarna är men svin nice^^

Och Incrave.,. ahwe. lyssnar om och om igen^^ haha


Ikväll: UG.. någon talare kommer dit... men men..!

Revbenet.. ajaj..! jag ska alltid lyckas skada mig.. haha :)


Detta har varit en kanon bra dag och känns som den kommer fortsätta ännu bättre =)


hejhej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback