UP-läger. Prästgården / Broby

Idag så ska jag på UP-läger.. UP = Ung Pilgrim. den 2-åriga ledarutbildningen jag går på =) med några andra. haha. Ska vara i Prästgården här i broby. SPÖKPRÄSTGÅRDEN.. drar mig för det.. haha..
har ju sovit där i två nätter innan(på vårt UG-läger..) men det va läskigt!..
börjar klockan 11.00 och slutar imorgon efter kyrkan. men men..


Igår så va jag först på UG, lyssnade på Cecilia Olssson.,. hon snckade om själförtroende och självkänsla. Hon va redigt bra!! :) haha. fick skriva på papperstallrikar o varandra, som satt på ryggarna(haha får alltid göra sådant xD) haha.. (jag fick fyra st söt ^^ haha) sedan lära sig lide annat... skriva en liden 'bok' med saker man va bra på=) jag fyllade den.. mohahahaha :)

Sedan så stack vi till pingst. Satt mest och hängde.. sedan kollade på någon film.. va inte så inne i den.. satt och snackade konstant istället.. ha ha ha .. :) men sedan om det uppskattades är en annan femma ^^, hähä.

nu så måste jag dra. fixa vid mig och PACKA :) hejhej.
ha en galet bra helg =)=)

Kommentarer
Postat av: jaanet

usch.. läskigt hehehe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback