Världens bästa kompis

Idag så slutade vi 12:35... hade ingen lunch heller... ingen svenska.. gick hem ist för att stanna kvar och äda alltså..

Jag kommer som jag är.


Varför är det inte så lätt att säga till folk "du är fantastisk", "jag diggar dig", "du är svinbra" .. liksom.. inte för att vara snäll utan för att man verkligen innerligt tycker det.
Skickade ett snällt sådant igår på sms, hoppas personen blev glad=)
Men det är ändå svårt på något sätt...

Johan Glans är sjukt bra:)


Jag ser verkligheten men jag kommer aldrig ifatt den.
Och jag har börjat misstänka, att jag.. att jag.. saknar dig.
Det är ngt hemskt med den längtan. Kom tillbaka, det är så tomt här utan dig. Det finns inget att längta till varje vecka. Saknar dig något enormt. När du minst anar det, så tänker jag på dig. Du är det som saknas i mitt liv, alltså en stor del av mitt hjärta.

Texten som är skriven till dig, för att du är så sjukt underbar och jag saknar dig.... och för att du vär världens bästa kompis. <3 brukar snacka med dig om lide privatare saker jag inte kan snacka med någon annan. Tack för varje stund på msn. :

Så långt borta, men ändå så nära.
Kontakt varje dag, men ändå aldrig träffas.
Solskenet som splittrades mellan våra händer.
Jag ska inte förråda dig, aldrig.
Jag saknar dig för varje dag som kommer, Jag behöver dig.

Dina hyper fina ögon, inget att stirra mig förälskat i.
Ditt fina leende och ditt glada skratt.
Jag saknar allt, jag är behov utav dig.
På fotbollsplanen så långt bort, sprang du, och gjorde mig lycklig.
Jag spelade, jag försökte, det räckte.
Alla glada dagar, alla roliga minuter tillsammans med dig.
Jag ska inte glömma. Aldrig, de fina minnena, för livet.

Som om du bara försvann i det tomma intet, så som jag försökte glömma dig.
Men det gick inte och det går fortfarande inte.
Varje sekunder som jag tänker på dig, jag tar vara på varenda en..
Närmare kommer jag väl inte längre, inte på ett tag.
Om jag bara fick träffa dig i en minut så skulle allt återvändas i det bästa.
Men nu är du långt här ifrån, ett par mil. Det tycker jag är synd..
Jag älskar dig.


// annica. finns även på www.freewebs.com/detdoldalivet


hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback